dinsdag 10 maart 2009

Verjaardagskaart

Deze kaart heb ik onlangs verstuurd naar een collega die jarig was en nu kan ik die dan ook aan jullie laten zien! Deze is gemaakt met een van de nieuwe papierlijnen van My Minds. Het blauwe papier heb ik door de Cuttlebug gehaald, wat een leuk effect geeft. Verder heb ik weer een stempel van Magnolia gebruikt en deze ingekleurd met aquarelpotloden.Ik heb afgelopen weekend al mijn eerste paaskaart gemaakt, maar die kan ik helaas nog niet laten zien.
Vorige week ben ik bij P&P geweest en daar waren weer een heleboel leuke nieuwe Magnolia's. Natuurlijk heb ik er weer twee gekocht, een waar Tilda knuffelt met een haas en een waar Tilda staat met een poes in haar armen. Maar er waren er nog veel meer....
Ook de stempel die mijn zussen (de twins) afgelopen zaterdag gekregen hebben bij het Magnolia Event , Truke genaamd, is erg leuk. Het is een echte collectorsitem want het is speciaal alleen voor P&P gemaakt. Dus ik ben er erg blij mee dat ik er nu ook een in mijn bezit heb!
Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten