woensdag 25 maart 2009

Het heeft even geduurd....

Eindelijk heb ik weer even tijd om iets nieuws op mijn blog te plaatsen. Ik ben de laatste week erg druk geweest met het bewerken van de website van de apotheek waar ik voor werk, dus helaas schoot mijn blog erbij in. Het kaartje hier boven heb ik gemaakt als een bedankje. Het is een vrij eenvoudig kaartje, maar alleen het papier is al mooi genoeg. Het papier is van Making Memories en ik heb een Pink Ribbon Magnolia stempel gebruikt.

Het kaartje hier boven heb ik onlangs gestuurd naar een collega die jarig was. Het papier is van Basic Grey, de Bittersweet lijn, en ik heb uiteraard weer een Magnolia stempel gebruikt. Er komen ook elke keer weer zulke leuke stempels van Magnolia bij.

Ik hoop in ieder geval van het weekend weer wat tijd te hebben om te frobelen. En volgende week is het dan eindelijk zover! De nieuwe winkel van Paper & Pictures gaat open en ik ben heel benieuwd naar alle nieuwe dingen die er weer zijn.

Bedankt voor het kijken !



2 opmerkingen: